I'M SO UGLY BUT THAT'S OK CAUSE SO ARE YOU

Hola,
 
i fredags så for jag till Stockholm direkt efter skolan med Fanny & JQ. Vi va på idolfinalen eftersom att one direction var där hahahahaha, man kunde inte missa det liksom lol (och så ville vi veta vad som händer under reklamerna, INGENTING händer. i n g e n t i n g. förutom att man fick ta kort med idolerna hehe. filleeee<3)
Menmen, de va kul. Kommer dock knappt ihåg någonting ifrån pojkarnas framträdande, fast de va därför jag åkte lolol menmen hahaha..
 
Igår var jag i stallet med Fanny, har knappt satt min fot där ute sen Kicken åkte men igår lånade jag Petra och så drog vi ut i skogen. Pigga hästar men det kändes bra att vara tillbaks i sadeln igen. På kvällen hade jag tjejkväll med fanny, jq och elin. Drack, dansade, skrattade och hade det gött. 
 
Idag var jag återigen i stallet. Har fått en liten pålle att rida hur mycket jag vill tills han blir såld och idag tog jag premiär turen. Drog ut i skogen med Fanny, Bella och Karin, väldigt fint. Once (som pållen heter) var jätte gullig och rolig så de ska bli kul, fårse hur länge det varar dock. 
 
ja men fett rolig text då, nu ska jag lägga mig och kolla på american horror story, sen träffa linn när hon slutat jobbet. 
pusshejeej
 
 

Kommentera här: